Strona główna

poniedziałek, 18 marca 2013

Bransoletka z charmsami

Na uczelni środek semestru. Jako bonus zbliżają się święta. W praktyce oznacza to chwilę wytchnienia, bo część przedmiotów skończyła się, a kolejne jeszcze się nie zaczęły. Miałam założenie publikować tu co 2-3 dni. skoro teraz mam czas, a niedługo rzeczywistość znów o sobie przypomni i go zabierze, to skorzystam przynajmniej teraz i coś częściej napiszę.



Muchomor już tu był. W międzyczasie splotłam bransoletkę i zrobiłam 3 kolejne zawieszki. Jest kawałek arbuza, biały kwiat i skromna literka T. Zrobiona na wymiar, więc dzwonią za nią dodatkowe łańcuszki-przedłużki.



W planach mam kolejne charmsy. Jakie? Jeszcze nie wiem. Na pewno 3-4 sztuki jeszcze się tu zmieszczą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, kiedy czytam Wasze komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję! :)
Proszę, abyście nie zostawiały reklamowych linków. Znajdę Wasze blogi, dzięki linkom podanych w Waszych profilach. Niechciane komentarze będą usuwane. Komentarze "obserwacja za obserwację" będą usuwane