Strona główna

środa, 4 września 2013

Wyzwanie #1: autoportret + 5. nominacja Liebster Blog Award

Zamiast 30 dni na 30 prac będzie X dni na 30 prac. Coś mi się nie wydaje, abym dotrzymała terminów (i jakoś dziwnie mi to nie przeszkadza).

Mam skaner, ale zżera delikatne cieniowanie, dlatego zamiast skanu jest zdjęcie w jakości jaką widać. Zdjęcie jest ciemniejsze, ale delikatne kreski lepiej widać, więc tak zostanie.

Praca nr 1: autoportret. Format A4. Ołówki 2H, 2B, 5B, 6B. Wczoraj zaczęłam, dziś skończyłam.



Jeśli jeszcze ktoś chce się ze mną pobawić, to zapraszam do opisu tego graficznego wyzwania. Kolejna praca będzie na temat lubianego zwierzaka.

* * *

I na koniec znów coś na wesoło. Dostałam piątą nominację LBA. Przyszła ona do mnie ze strony bloga Kurnikowo. Dzięki wielkie!
Pytania, które otrzymałam + moje odpowiedzi:
1. Czego pragniesz?
Być szczęśliwa. Jestem i niech tak zostanie.
2. Twoje niespełnione marzenie?
Z tych realnych: pojechać za granicę na wakacje z moim Mężczyzną (planujemy coś na przyszły rok).
3. Jakie masz inne zainteresowania poza prowadzeniem bloga?
Poza samym prowadzeniem bloga: książki, przyroda, zajęcia manualne szeroko pojęte. Generalnie tematyka bloga nawiązuje do większości moich zainteresowań.
4. Co lubisz robić kiedy masz chwilę dla siebie?
Patrz wyżej :). Jeśli dodać do tego dobrą kawę to już mamy relaksujący sukces.
5. Twój największy życiowy sukces to…
...zaczęcie spełniania swoich marzeń. Małych najczęściej i pracowanie na te większe w przyszłości.
6. Do jakiego miejsca wracasz chętnie?
Do rodziny na wsi, gdzie spędzałam wiele wakacji jako dziecko, nastolatka i dojrzała kobieta.
7. Co robisz kiedy wszystko wymyka Ci się z rąk?
Zbieram wszystko do kupy od nowa. Powoli, metodycznie, ale "byle do przodu".
8. Twoje plany na przyszłość to...
Studia magisterskie + podyplomowe --> praca. 
 9. Najbardziej boję się....
...że nie będę mogła pomóc bliskim, kiedy będą w potrzebie.
10. W ciągu roku zamierzam....
Dostać znów stypendium naukowe, podjąć pracę dorywczą w przyszłe lato, wyjechać na wakacje za granicę...
11.Jaką jesteś mamą? (Jaka jesteś naprawdę)....
Nie jestem mamą i na chwilę obecną nie widzę siebie w tej roli. To sprawa odłożona na "może kiedyś".

I to wszystko.
Jutro rano będzie można przeczytać tu notkę na temat pewnej kulinarnej imprezy w Opolu. Było smacznie! :)

12 komentarzy:

  1. Masz talent do rysunków :D
    Powiem Ci, że ten żel z Biedronki, to u mnie np cały czas jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent jakiś jest, ale strasznie zaniedbany... Rozejrzę się za tym żelem. Zawsze wolę mieć kilka do wyboru :).

      Usuń
  2. Ja niestety nie mam zdolności manualnych... Faktycznie Ty masz uzdolnienia. Może głupio to zabrzmi, ale strasznie podobają mi się brwi na tym autoportrecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo tu są ugłaskane. Na co dzień są zawsze niesforne.

      Usuń
  3. Oficjalnie zielenieje z zazdrości i chyba odgrzebię te moje zakurzone ołówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odgrzeb, odgrzeb! Kiedyś bazgrałyśmy razem i fajnie było :).

      Usuń
  4. Albo Cię tak dawno nie widziałam, że zapomniałam jak wyglądasz, albo się trochę zmieniłaś. Mam nadzieję, że w poniedziałek nadrobimy wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się zmieniłam, a troszkę różnić między foto a szkicem jest. Kiepsko mi to mazanie idzie, dlatego chcę poćwiczyć. To mój trzeci "auto" i w sumie chyba pierwszy, na którym ja widzę jakieś podobieństwo. Myślę, że w poniedziałek sporo nadrobimy i bardzo się na to cieszę :D.

      Usuń
  5. Łał, bardzo ładnie Ci to wyszło co prawda, niekoniecznie wiem jak wyglądasz na żywo, ale rysunek to nie jakieś tam bazgroły a ładny obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny portret, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. Może coś uda mi się z niego wykrzesać.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, kiedy czytam Wasze komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję! :)
Proszę, abyście nie zostawiały reklamowych linków. Znajdę Wasze blogi, dzięki linkom podanych w Waszych profilach. Niechciane komentarze będą usuwane. Komentarze "obserwacja za obserwację" będą usuwane