Strona główna

sobota, 20 grudnia 2014

Zrób to sam: śnieg (girlanda ze śnieżynek)

Poczuj magię świąt, poczuj magię zimy...
Sąsiad kosi trawę, przed domem kwitną stokrotki, a w środku dnia jest w porywach do 10st.C. Jeśli ktoś chce raczyć się śniegiem, to go nie uświadczy, chyba że zrobi go sam.


Strasznie mi zależało na zrobieniu girlandy ze śnieżynek. Bałam się, że nie zdążę, ale udało mi się. Schematy wygooglowałam, robiłam kordonkiem Maxi na szydełku Daily nr 4. Wyszło mi 9 koronek, jedna taka gwiazdka to 1,5-2h dziergania.



Śnieżynki powiesiłam na nitkach - przez cały czas wesoło kręcą się nad kaloryferem. Wykrochmaliłam je "na sztywno" (2 łyżki mąki ziemniaczanej wymieszane z 1/2 szkl. wody, wlane do 0,5l wrzątku).


Oficjalnie zakończyłam przygotowania pod kątem sprzątania i strojenia domu. Teraz pozostało mi upiec coś słodkiego na święta.

Biorę udział w akcji Celebruj Chwile

10 komentarzy:

  1. Piękne! Też chciałam takie zrobić, na choinkę. Znalazłam schematy i utknęłam, nie rozumiem i już :D Na szczęście w poniedziałek przyjeżdża moja mama, mam nadzieję, że mi wytłumaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robiłam tyle ozdób, że tego by mi się już nie chciało ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam. Dla mnie śnieżynki były w tym roku priorytetem.

      Usuń
  3. Absolutnie fantastyczne! Naprawdę jestem pod wrażeniem :) I masz śnieżynki na Święta :D A co będziesz piekła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śnieg na te święta, to w tym roku faktycznie ewenement. Machnę szarlotkę i bananowca.

      Usuń
  4. Cudowne są Twoje śnieżynki, ale i fiołki na parapecie pięknie wyglądają. Życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Na moich parapetach jest zawsze wiosennie.

      Usuń
  5. Takie podsumowanie to istotne info :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, kiedy czytam Wasze komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję! :)
Proszę, abyście nie zostawiały reklamowych linków. Znajdę Wasze blogi, dzięki linkom podanych w Waszych profilach. Niechciane komentarze będą usuwane. Komentarze "obserwacja za obserwację" będą usuwane