Strona główna

piątek, 13 marca 2015

Buty-kapcie dla niemowlaka + wzór

Niemowlaki w sumie butów nie potrzebują, ale skoro jakaś mama ma życzenie posiadać takowe, to czemu nie.
Wydziergałam je Kotkiem na szydełku 3,5mm. Wzór jest bardzo prosty, zamieszczam go poniżej. 




Ze wzoru wychodzą kapcie bez "cholewki", więc dodałam wg własnego widzimisie 2 rzędy w górę, aby było miejsce na wsunięcie wstążki. Na te małe buty wystarczyło zrobienie 2óch pierwszych rzędów podeszwy.

Żródło
Nadawanie robótkom kształtu 3D to zupełnie inna sprawa niż robienie serwet. Po zrobieniu ciuchów dla dziecka chyba wrócę do prób z bardziej zaawansowanymi ubraniami dla mnie i amigurumi, na których poległam miesiąc temu.

8 komentarzy:

  1. Urocze kapcie, na pewno ślicznie wyglądają na małych stópkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent na chrzest z nich mógłby być :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha przyznaj się co kupiłaś? :D Ja po torebce zabrałam jeszcze taką szarą sukienkę w różowe różyczki (jej chyba nie widziałam w gazetce) Podobają mi się też koszulki jakie tam mają, te z krótkim rękawkiem, ale czekam na nowy miesiąc aż przypłynie wypłata :] I i tak nie wiem czy je kupić, bo bardziej potrzebny mi wiosenny płaszczyk/kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi się podobały szydełkowe buciki dla niemowlaka. Twoje są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mi się podobały szydełkowe buciki dla niemowlaka. Twoje są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie dziergane buciki dla maluszków są bardzo słodkie i zawsze zazwyczaj każdemu się podobają. Jednak dla dzieciaków już chodzących warto kupować obuwie w https://butymodne.pl/dla-dzieci-c25952.html ponieważ mamy pewność najwyższej jakości obuwia.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, kiedy czytam Wasze komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję! :)
Proszę, abyście nie zostawiały reklamowych linków. Znajdę Wasze blogi, dzięki linkom podanych w Waszych profilach. Niechciane komentarze będą usuwane. Komentarze "obserwacja za obserwację" będą usuwane