Strona główna

poniedziałek, 13 października 2014

Koronkowy świecznik na tealight + wzór

Ocieplacz, otulacz, holder... jak zwał, tak zwał. Taki miałam pomysł na drobne upominki dla trzech bliskich osób.




Takie świeczniki są bardzo popularne w internecie. Miałam niewiele czasu i chciałam aby za pierwszym razem efekt był zadowalający. Niestety nie znalazłam żadnego (!) gotowego wzoru, więc musiałam w końcu stworzyć swój własny. W sumie nic trudnego, ale wolałam go zapisać dla siebie na przyszłość. Może przyda się też którejś z Was. Trzy pierwsze rzędy są podstawą do świeczki, 4. i 5. można fantazyjnie zmodyfikować by uzyskać inną koronkę niż ta na zdjęciach wyżej.
 
Kliknij w obraz by go powiększyć.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują :) Ja swoją naukę skończyłam na tzw babcinych kwadratach, ale coraz częściej mam ochotę kupić włóczkę i narobić tyle tych kwadratów, żeby wyszła narzuta na łóżko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narzuta to fajna sprawa. Ja na razie nie wierzę, aby mi się chciało zrobić coś aż tak dużego.

      Usuń
  2. Mega urocze, a dodatkowo rzadko spotykane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam podobne świeczniki tylko w jednym domu, za to w internecie są często spotykanym tematem

      Usuń
  3. O rany, jak ładnie :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne! Chciałabym umieć coś takiego zrobić, ale niestety mam dwie lewe ręce do tego typu robótek ;) Mogę jedynie podziwiać Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To łatwe. Tylko trzeba mieć cierpliwość do długiego dłubania :)

      Usuń
  5. Śliczne te świeczniki. Pozwoliłam sobie pożyczyć schemacik ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się cieszyć jeśli faktycznie się przyda :)

      Usuń

Miło mi, kiedy czytam Wasze komentarze i bardzo Wam za nie dziękuję! :)
Proszę, abyście nie zostawiały reklamowych linków. Znajdę Wasze blogi, dzięki linkom podanych w Waszych profilach. Niechciane komentarze będą usuwane. Komentarze "obserwacja za obserwację" będą usuwane